Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 14 lis 2019, 08:02



Toto téma je zamknuté. Nemůžete posílat nové příspěvky ani odpovídat na starší.  [ Příspěvků: 187 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19  Další
 Diskuse nad pravidly- Co je dobré a co ne? 

Nová templ. pravidla...
Jsou OK. 100%  100%  [ 9 ]
Neberu. 0%  0%  [ 0 ]
Celkem hlasů : 9

 Diskuse nad pravidly- Co je dobré a co ne? 
Autor Zpráva
Zewell (4. lvl)
Zewell (4. lvl)
Uživatelský avatar

Registrován: 01 srp 2011, 19:19
Příspěvky: 771
Příspěvek Re: Diskuse nad pravidly- Co je dobré a co ne?
Ja by som navrhol 5. lvl 650xp, 6. lvl 950xp a 7. teda 2000xp nech tam je stúpajúca postupnosť. (z 3.lvl na 4. lvl je treba 200xp, IMHO je blbosť aby z 4.lvl na 5lvl bolo treba menej xp)
EDIT: samozrejme s tým, že kto už získal, tomu sa neberie.


06 říj 2014, 20:28
Profil
Drancíři (5. lvl)
Drancíři (5. lvl)
Uživatelský avatar

Registrován: 23 led 2008, 17:16
Příspěvky: 5932
Příspěvek Re: Diskuse nad pravidly- Co je dobré a co ne?
OK, s tím souhlasím.
____________________________________
Shrnutí perků:
Balíček 1: Na tomhle jsme se v zásadě shodli | ČTI
Těžké ho zabít
Ty to prostě jen tak nevzdáš, co?
Granát tě nezabije, ale ponechá ti 1 HP
Podmínka: perk Tvrdohlavý.

Zářící
Ghůl, 3. lvl.
Ozařuje své nejbližší okolí (na dosah ruky) (1Rad/min.)

Kontaminovaný
Ghůl, 4.lvl. - nutnost mít Zářícího
Dotykem přenáší radioaktivní znečištění (5 RADů za dotyk)

Infektor
Ghůl, 4.lvl.
Dotykem přenáší infekci FEV (5% za dotek)

Železné plíce
kdokoliv, lvl.6, Pojídač hadů
Otravný plyn na něj nemá vliv.

Lepší krytí
Lvl: 4
Můžeš předloktím krýt útoky chladnou, střelnou a vrhací zbraní. Takový zásah je redukován na 0 HP
Také jako perk spojený s nošením chráničů.

Samotář
Lvl: 1
Pokud nejsi členem týmu (osamělý střelec), nebo je tvůj tým na akci zastoupen pouze tebou, každý tvůj čin ohodnocený xp je modifikovaný číslem +5. (za smrt je -2, za zabití +15)

Šílenej bombarďák
Lvl: 5
Tvé vlastní granáty, miny, nástrahy tě nezraňují.

Úprava:
Odolný proti radiaci.
Snižuje působení radiace o 1/3. Číslo se počítá po akci z celkového množství obdržených radů. Možno brát opakovaně.

Přírodní zbroj
lvl. 1
Ráta sa ti zbroj aj keď na sebe žiadnu nemáš.

Zběsilá mutace
Lvl: 6
Zmenšuje tvé zásahové plochy pouze na tělo a hlavu.
- jen ghoul a mutant
- vyžaduje rychlý metabolismus

Infiltrátor
lvl 6
Tvoja schopnosť preniknúť v prestrojení k nepriateľovi sa stala povestnou, kedykoľvek si nasadíš "uniformu" inej frakcie, táto frakcia ťa berie ako svojho člena.

Muniční truhlík
lvl 4
Zbierať po sebe nábojnice a pretavovať olovo na guľky je tvoja vášeň. Po každej akcii získavaš od Mogha 20 nábojov.

Trait Muničář - vyrábí munici z donesených komponent - na hracím poli, nebo v rámci barteru by se pohybovaly nábojnice a krabičky "muničních komponent" a muničář by z nich "vyráběl" 6mm BB.
Technické provedení
1) nábojnice jsou nábojnice, leží porůznu rozhozené po herní krajině.
2) kartonová krabička od nábojů nadepsaná "Templáři VŠB: muniční komponenty (herní předmět)" obsahuje sáček s 20 kuličkami.
Hráč přijde k muničáři, dá mu nábojnici, muničář mu za ni vydá kuličku z krabičky. Po hře jsou nábojnice odevzdány organizátorům.


Balíček 2: Tyhle věci potřebují ještě promyslet a případně proškrtat | ČTI
Nemyslící halda
Lvl: 6
Každé dosažení nové úrovně a vzetí tohoto perku přidává +1 HP, ale nemůžeš získat xp. ziskem artefaktu, vlajky, prodejem otroka a plněním úkolů zadaných organizátorem.
"nemůžeš získat xp. jinak, než bojem"
- Hmm, ale od toho jsou tady mutanti.

Priateľ zvierat
lvl 5
Nevedno či je to karmou alebo čarom osobnosti ale zvieratá na teba proste neútočia, dokonca ani párači (na nižšom leveli než máš ty).


Beastmaster
lvl 6 (podmienka mať perk Priateľ zvierat)
Zvieratá nielenže na teba neútočia, oni dokonca poslúchajú tvoje príkazy, aj párači (na nižšom leveli než máš ty).

Přítel zvířat, beastmaster: vynechal bych párače. Anebo rozdělit na:
- přítel zvířat (zvířata neútočí)
- pán zvířat (zvířata poslouchají) a
- vládce bestií (párači poslouchají)
S tím, že by to dělalo provázaný žebříček třeba na 2. - 4. - 7. úrovni. Vládce bestií jako završení vývoje postavy barbara z Pustin, nebo nějaké vědmy nebo tak něco.

Eternit
Ghůl, 5.lvl, musí mít Dítě radiace a Kontaminovaný
Sám se léčí 1 HP každých 15 minut.
Ja som nad ním doteraz neuvažoval a pri lvl strope bude passé, pretože nemám ako nazbierať perky ktorými je podmienený, ale napadlo ma, že za týchto podmienok by bol zbytočný. Modelová situácia - počas bitky skončím s 1 HP (čo je pre ghoula celkom úspech, za predpokladu že neútočí od chrbta a neskončí s plným počtom HP), buď obetujem jeden perk na to, aby som si mohol doliečiť 1hp/15 min. alebo sa nechám zmasakrovať a respawnem si 1hp/1 min (na max lvl ma už strata expov za smrť trápiť nebude) Viem, že to je dosť powergaming náhľad, ale pri obmedzenej možnosti výberu by sa mal brať do úvahy.

(napadlo ma, že by to mohli byť nie tri presne dané perky, ale tri z väčšej skupiny perkov)
Třeba 3 jiné ghoulí perky? Nebo raději 4, ať to je nadpoloviční?

Změna regenerace z 1HP/8 hod na 1HP/10 min.

Zlatokop
kdokoliv, lvl. 3
Při putování Pustinou se ti vždy podaří nějaký malý nález!
Před začátkem každé hry si u organizátora vyžádej malý náhodý příspěvek. (cca 1-3 TV, do 10 nábojů, kousek mýdla, soli, koření...dle vůle orga.)

Hmm no keď to vidíš takto, tak asi hej (ja by som bol ako org štedrejší a rozdával len predmety s praktickým herným využitím, teda vyšší lvl by mal opodstatnenie)

Perk Obejdi pravidla: Zrušit.


06 říj 2014, 20:48
Profil Zobrazit autorovy stránky
Zewell (3. lvl)
Zewell (3. lvl)
Uživatelský avatar

Registrován: 11 srp 2010, 17:33
Příspěvky: 647
Příspěvek Re: Diskuse nad pravidly- Co je dobré a co ne?
Já bych to navrhl takto:
0 70
1 170
2 300
3 460
4 650
5 870
6 1120
7 1400
Je to jednoduchý algoritmus, kdy se počet expů na další level zvyšuje vždy o 30 (tj. náročnost relativně roste). Imho není dobře se snažit, aby maxima nikdo nedosáhl-po 10 letech hraní si to zkrátka zaslouží. Pokud se chce vyřádit, tak nic nebrání sekundárním charakterům.


06 říj 2014, 22:28
Profil ICQ
Zewell (4. lvl)
Zewell (4. lvl)
Uživatelský avatar

Registrován: 01 srp 2011, 19:19
Příspěvky: 771
Příspěvek Re: Diskuse nad pravidly- Co je dobré a co ne?
Miro píše:
Já bych to navrhl takto:

Cywe, 70xp na to, aby sa clovek dostal na nulty lvl. To je dost HC, nie :?:


07 říj 2014, 05:05
Profil
Zewell (3. lvl)
Zewell (3. lvl)
Uživatelský avatar

Registrován: 11 srp 2010, 17:33
Příspěvky: 647
Příspěvek Re: Diskuse nad pravidly- Co je dobré a co ne?
Pardon, jsem se překouk, že u 0. levelu je 0. Potom tedy takto (krok o 50=snažší získat první levely, ať mají nováčci radosta a pak dost přituhuje):
0 0
1 50
2 150
3 300
4 500
5 750
6 1050
7 1400


07 říj 2014, 05:44
Profil ICQ
Drancíři (5. lvl)
Drancíři (5. lvl)
Uživatelský avatar

Registrován: 23 led 2008, 17:16
Příspěvky: 5932
Příspěvek Re: Diskuse nad pravidly- Co je dobré a co ne?
Mogh píše:
Miro píše:
Já bych to navrhl takto:

Cywe, 70xp na to, aby sa clovek dostal na nulty lvl. To je dost HC, nie :?:

"Ahoj, vítám tě v řadách Templářů, začínáš na mínus prvním levelu a musíš se sakra snažit, abys dosáhl nulky. Perky začínají až na prvním. Ho ho ho. Dáš si jablíčko?" :D
----
Moghův návrh postihne změnou tři lidi (a následnou výjimku budou mít možná dva), Mirův návrh postihne všechny a výjimky budou mít skoro všichni, obávám se. Takže podporuji Mogha (ačkoliv Mirovo řešení je systémové).


07 říj 2014, 07:26
Profil Zobrazit autorovy stránky
Drancíři (5. lvl)
Drancíři (5. lvl)
Uživatelský avatar

Registrován: 23 led 2008, 17:22
Příspěvky: 1093
Bydliště: Horní und Suchá
Příspěvek Re: Diskuse nad pravidly- Co je dobré a co ne?
Podle mě by se člověk měl být schopen rychle dostat tak na tu 3. úroveň, pak by mělo přituhnou a ke konci už spíš po přímce. 9 let hraní za náma a nejaktivnější lidi mají kolem 800 xp. Těch 1100 mi vůbec nepřijde málo a rozhodně bych to nezvětšoval víc jak na 1400. A i to už je hodně, já bych to měl na 6 let - pokud by se každý rok konaly expůdajné bitvy. Jestli myslíte, že už lidi na sedmičce nebudou mít motivaci, tak se holt přidá další level (na výložkách znázorněn jako invalidní vozík asi).

Jo a přihodím si vlastní posloupnost (třetí sloupce je rozdíl):
Kód:
0      0   0
1     50  50
2    120  70
3    200  80
4    350 150
5    550 200
6    800 250
7   1100 300

_________________
„Co se mě týče, válka vždycky znamená selhání.“
„Co se Francie týče, máte pravdu.“

„Jít do války bez Francie je jako jít na lov jelenů bez harmoniky.“


07 říj 2014, 14:27
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Zewell (4. lvl)
Zewell (4. lvl)
Uživatelský avatar

Registrován: 01 srp 2011, 19:19
Příspěvky: 771
Příspěvek Re: Diskuse nad pravidly- Co je dobré a co ne?
Ono, asi by si to chcelo aj ujasniť, koľko xp môže človek na akcii získať, pretože naposledy bol Miro celkom štedrý a ja som tiež narozdával expov požehnane (UnderCage nazbieral 65xp, stačí mu teda už len prísť na ďalšiu akciu a 1.lvl má vo vačku)


07 říj 2014, 14:50
Profil
Drancíři (5. lvl)
Drancíři (5. lvl)
Uživatelský avatar

Registrován: 23 led 2008, 17:22
Příspěvky: 1093
Bydliště: Horní und Suchá
Příspěvek Re: Diskuse nad pravidly- Co je dobré a co ne?
Za Pohasínající naději bylo 55 týmových xp. To není úplně málo, ale ani moc, vzhledem k charakteru akce (být 24 hodin vzhůru a nechat se mydlit Řepou).

_________________
„Co se mě týče, válka vždycky znamená selhání.“
„Co se Francie týče, máte pravdu.“

„Jít do války bez Francie je jako jít na lov jelenů bez harmoniky.“


07 říj 2014, 14:56
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Drancíři (5. lvl)
Drancíři (5. lvl)
Uživatelský avatar

Registrován: 23 led 2008, 17:16
Příspěvky: 5932
Příspěvek Re: Diskuse nad pravidly- Co je dobré a co ne?
Takhle od pohledu to vypadá na nějakých 80 xp/akci. Když se bavíme o akcích v posledním roce. Takže řekněme 240 xp/rok, tedy slabých deset let na 2 000 xp. :)
Dobře, to je dost. Asi se přikláním k těm 1 400 xp.
Reinarův návrh mít první 3 úrovně rychle a pak zpomalit je taky fajn. I když to znamená, že člověk obvykle dosáhne 1. úrovně už po první akci.
Letos se xp. urodilo, ale nepřišly samy, ruku v ruce se urodilo také radů. :) A mohla být aj infekce, ale přestalo pršet, že jo. :D


07 říj 2014, 18:00
Profil Zobrazit autorovy stránky
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Toto téma je zamknuté. Nemůžete posílat nové příspěvky ani odpovídat na starší.   [ Příspěvků: 187 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz