Templáři Vaultu Šílené Brahmíny

  Regule  
  • Ústava
  • Pravidla
  • Levelování
  • Jak se přidat?

  •   Herní svět  
  • Dějiny
  • Věděli jste, že...

  •   Družstva  
  • Drancíři
  • Zewell
  • Osamělí střelci
  • Bývalí templáři

  •   Ostatní  
  • Diskusní forum
  • Vault Šílené Brahmíny
  • Fotogalerie
  • Knihovna
  • Nukezin
  • Seminář

  •   Uživatel 



      Kontakty  
    Reinar
    chekotay
    Facebook


    Počet přístupů:



     
    Pravidla úrovňového systému
    (verze 2.7 z 29.10.14)
    Obsah:
  • §1 Zkušenosti, hodnosti, tituly a perky - jaký je život templářského charakteru
  • §2 Tabulka úrovní
  • §3 Zkušenostní ocenění činů
  • §4 Perky
  • §5 Felčar



  • §1: Zkušenosti, hodnosti, tituly a perky - jaký je život templářského charakteru.

    Herní postava (charakter) během her, při plnění úkolů a při hraní po internetu získává zkušenosti, expy (xp.). Když jich získá dost - podle níže uvedené tabulky úrovní - postupje na vyšší úroveň. S každou úrovní získává vyšší hodnost, což se projevuje odznakem - frčkou. Jména hodností si určuje každý tým sám. Hodnosti nemají žádný přímý vliv na hru, ale jsou kořením k dokreslení postav, hodí se do dialogů a ke zdobení kostýmu. Když se pak potkají dva charaktery, snadno poznají, na jaké úrovni je ten druhý a co od něj zhruba může čekat. S každou úrovní totiž charakter získává také nový perk. Perk je něco jako vlastnost postavy a týká se nereálné stránky hry. Většinou postavu vylepšuje, pomáhá jí, ale někdy ji také omezuje a nutí ji vyvíjet se určitým směrem. Hráč si pro svou postavu vybírá perk podle tabulky, vybírat může ze všech přístupných perků od své získané úrovně níž, včetně. Při každém postupu si hráč vybírá jen jeden perk. Jednou zvolený perk si hráč může změnit pomocí perku Mutace, což probíhá tak, že při postupu na vyšší úroveň si hráč vezme perk Mutace a současně si změní jeden z již držených perků za jiný ve shodné (a nižší) úrovni, jako má vyměňovaný perk.

    Při špatných výkonech jsou expy odebírány a je možné, že se postava propadne o úroveň níž. V takovém případě ztrácí hodnost, ale perk zůstává. Například: Postoupil jsem na třetí úroveň a vzal si perk. Pak jsem však spadl zpátky na první úroveň. Perk mi zůstává. Když opět postoupím na druhou, nebo třetí úroveň, neberu si žádný nový perk - z těchto úrovní již perky mám. Nový perk můžu vzít až na 4. úrovni. Prostě perk se bere jen v okamžiku, kdy poprvé dosáhnete nějaké úrovně.

    Jak jsem psal výše, expy získává postava hraním hry. Může se však stát, že hráč získá expy za něco, co jako by nedělala jeho postava - typicky práce na fóru, pomoc s organizací a podobně. Pokud má hráč jen jeden charakter, připadají expy jemu, pokud jich má více, může se svobodně rozhodnout, který z nich obohatí.

    Krom perků postavu vylepšují ještě tituly. Na rozdíl od perků jsou tituly poloreálné a nezískavají se díky expům. Titul odráží nějakou reálnou vlastnost hráče, která se tak přenáší do jím hrané postavy. Tituly uděluje Chekotay, pokud hráč splní podmínky pro udělení.


    §2: Tabulka úrovní
    Úroveň Počet xp. Frčka
    0 0 prázdná
    1 50 *
    2 120 * *
    3 220 * * *
    4 420 /
    5 630 / /
    6 850 / / /
    7 1100

    §3: Zkušenostní ocenění činů
    Zabití nepřítele +10 xp.
    Zabití velitele nepřátelského týmu +15 xp.
    Vlastní smrt -7 xp.
    Zabití spolubojovníka -7 xp.
    Vítězství týmu +20 xp všem bojovníkům týmu.
    Zajetí vlajky (CTF) +20 xp.
    Účast na postapo akci (Myšlena jakákoliv PA akce - Ochori, PASS, NÚ, atp.) +10 xp.
    Individuální ohodnocení dle velitele týmu maximálně +10 xp.
    Vítězství v Síni slávy +30 xp.
    Vypracování tématu v Semináři +20 až 60 xp
    Oponování tématu v Semináři +10 až 20 xp.

    §4: Perky
    Postava může brát každý perk od své úrovně (lvl.) níže, včetně, pokud se nejedná o perk určený výhradně pro konkrétní rasu, titul (povolání) či pokud se vybíraný perk "nebije" s jiným, již vybraným. Seznam perků je pro větší přehlednost rozdělen do dvou tabulek, první jsou obecné perky, druhá jsou perky spíše specializované.
    Perky obecné
    Jméno perku: Účinek:  lvl:  Interakce:
    Bystrý učedníkZa účast na akci +20xp.1
    ChápavýPo dosažení úrovně postava získává úroveň×20 experience. (Postup ze 2.úrovně na 3 = 60xp. a pod.)1
    Týmový hráčZa každý frag způsobený některým z členů tvého týmu si po akci připočti 4xp.1
    SamotářPokud nejsi členem týmu (osamělý střelec), nebo je tvůj tým na akci zastoupen pouze tebou, každý tvůj čin ohodnocený xp je modifikovaný číslem +5 (za smrt je -2, za zabití +15).1
    Chabé těloPostavu nelze omráčit - po zasažení omračujícím způsobem ihned umírá.1Nemůže si vzít mutant.
    Odolný proti radiaciSnižuje působení radiace o 1/3. Číslo se počítá po akci z celkového množství obdržených radů. Možno brát opakovaně.1
    Rychlý metabolismusPůlí čas oživování (zaokrouhluje se dolů.) Tedy např. místo 6 a 7 minut jen tři.1
    SrabPřed nebezpečím utíká, pouští zbraně z rukou, ječí - a každá střela z palné zbraně se mu jakoby náhodou vyhne. Dokud srab utíká bez zbraní v rukou, je nestřelitelný. Nesmí nést vlajku během hry CTF!1Vylučuje se s: Kamikadze, Smysl pro smrt a Pyšný válečník.
    Střež se smrtky!Přidá permanentně 1HB, ale první minuta respawnu jede na prázdno (neobnoví HP) - hráč se respawnuje o minutu déle, než odpovídá počtu HB.1
    FelčarSmí léčit za užití herní lékárničky, viz rozšířená pravidla pro felčara.1
    OčistaPo každé akci si snížíš stupeň ozáření a infekce o 1.1
    Tajemství ovoceKonzumace jablka ti nezvýší stupeň ozáření.1
     
    VůdceZa každý tvůj frag si každý člen týmu po akci připočte +5xp.2
    Pyšný válečníkJsi hrdý na své úspěchy, ale velmi tě bolí tvé neúspěchy. Každé přidání xp. se modifikuje bonusem 5, ale každé ubrání rovněž.2Vylučuje se s: Srab.
    MutaceJeden již vlastnící perk změň na jiný perk stejné nebo nižší úrovně. Zároveň si vyber další regulární perk.2
    Smysl pro smrtKdyž s těmito slovy vběhneš mezi nepřítele, neztratíš za smrt xp, naopak za zabití je dvojnásobek. Funguje asi jako Kamikadze - tzn. když v okolí nikdo není, umíráš.2Vylučuje se s: Srab a Kamikadze.
    KamikadzeRozhodl ses skoncovat se svým životem, ale chceš to udělat v zatraceně velkém stylu. Pokud v bitvě zařveš "KAMIKADZE!", počet tvých HB nabyde 10HB, ale jakmile přestaneš útočit, ihned umíráš. (Bojovník má poslední HB, krčí se v krytu a vidí, že na něj jdou tři nepřátelé. Zakřičí svůj pokřik a rázem má 10 HB, vyskočí a útočí. Podaří se mu skolit všechny tři protivníky a protože v bezprostředním okolí není nikdo další, bojovník umírá také.) Doba trvání je tak zhruba 10- 30 sekund, neprotahujte to zbytečně!2Vylučuje se s: Srab a Smysl pro smrt.
    Rychlé uzdravováníPůlí čas uzdravování, z 1HB/hod na 1HB/30 min.2
    GamblerNa začátku akce si náhodně vytáhneš jednu ze čtyř karet. Získáš perk podle vytažené karty: Životodárce, Odolný proti radiaci, Rychlý metabolismus, Pojídač hadů.2
     
    ApatykářMůžeš jednou za akci vyrobit jed nebo antidotum, nebo místo výroby přinést vlastní otrávené zbraně.3
    Malý chemikMůžeš jednou za akci vyrobit rad-x, rad away nebo stimpak.3
    MuničářMůžeš jednou za akci vyrobit 20 nábojů.3
    ŽivotodárcePermanentní +1HB3
     
    Barbarský válečníkHráč způsobuje chladnou zbraní zranění za 3HB, ale nemůže používat žádnou jinou zbraň.4
    Pojídač hadůJed na něj nemá žádný vliv (netýká se bojových plynů)4
    OčkovanýInfekce na něj nemá žádný vliv.4
    Přízeň božíJednou za hru můžeš zvrátit nepříznivé rozhodnutí (např. když se rozhovor kloní k násilí, nebo tě zabil náhodný výstřel atp.).4
    Lepší krytíMůžeš předloktím krýt útoky chladnou, střelnou a vrhací zbraní. Takový zásah je redukován na 0 HP.4Vyžaduje reálné chrániče předloktí.
     
    Nápor adrenalinuJsi zraněný a kolem tolik nepřátel... náhle zařveš "Nápor adrenalinu!" a vrháš se do žáru bitvy. Počet tvých životů je rázem na deseti, dokud útočíš (cca 10-30 sekund). Pak spadne zase zpátky na původní hodnotu. Použitelné jen jednou za celou hru.5Vylučuje se s: Srab, Smysl pro smrt a Kamikadze.
    Šílenej bombarďákTvé vlastní granáty, miny či nástrahy tě nezraňují.5
    Voják štěstěnyKdyž umřeš, můžeš si hodit mincí. Pokud padne znak, smrt se ti nepočítá a vracíš se do hry s 1 HB. Pokud padne hodnota, následující čas oživování se ti prodlouží o 1 minutu.
    Během oživování si můžeš hodit mincí. Pokud padne znak, zkrátí se ti čas o větší polovinu. Pokud hodnota, prodlouží se o menší polovinu.
    5
     
    Železné plíceOtravný plyn na tebe nemá vliv. 6Vyžaduje: Pojídač hadů.
    Těžké ho zabítTy to prostě jen tak nevzdáš, co? Pokud máš víc HB než 1, granát tě nezabije, ale ponechá ti 1 HB6
    InfiltrátorKdykoliv si nasadíš "uniformu" jiné frakce, její členové tě považují za jednoho z nich.6
     
    Přírodní zbrojFunguje jako zbroj, tj. redukuje zranění obdržené chladnými zbraněmi na 1 HB.7

    Perky specializované
    Párač Ghůl Mutant Felčar
    Jméno perku: Účinek:  lvl:  Interakce:
    Rezistentní organismusTěžký a bídný život v pustině u tebe způsobil, že jsi odolnější vůči jedu – otrava u tebe po 3 ztracených HB mizí.1
    Rakovinný růstZkracuje uzdravování ghůlů o polovinu. S perkem Rychlé uzdravování se doplňuje.1
    TechnomaniakZajetí jakéhokoliv technického artefaktu ti dává 10 xp. navíc. 1
     
    Adaptovaný na Pustinu Tvůj organismus se díky životu v Pustině stal odolnější – dostáváš jen poloviční dávku radiace.2
    Léčitel Felčar léčí 2HB/min.2
    Prošlo skrzPrvní kulka v přestřelce prošla jen prohnilými tkáněmi, aniž ti nějak uškodila.2
    Zjizvená kůžeDíky věčným bojům a životu v Pustině se tvoje tělo zocelilo, tvá kůže je nyní mnohem odolnější. Chladné zbraně tě zraňují za 1 HB, střelné, palné a vrhací za 1 HB, granát za 2 HB.2
    ZmrtvýchvstáníUmožňuje respawn na místě smrti, hráč nemusí jít zpátky na RP.2
     
    Odhodlání přežítFelčar může léčit sám sebe.3Vylučuje se s: Kamikadze.
    Dítě radiaceV radioaktivním prostředí si ghoul každých 15 minut vyléčí 1 HP.3
    ZářícíOzařuješ své nejbližší okolí (na dosah ruky) (1Rad/min.)3
    Pařát hrůzyTvé pařáty se nalily jedem. Tvůj útok na blízko krom normálního zranění způsobuje navíc otravu.3
    Postrach PustinyTvé útoky jsou obzvlášť ničivé a tvoje síla nahání strach všem v Pustině. S tímto perkem je tebou způsobené zranění vyšší o 1.3
    Tlustá kůžePrvní útok v potyčce je neúčinný.3
     
    Kapitální kusStal se z tebe výstavní jedinec – svůj druh předčíš velikostí a vitalitou. Tento perk ti dává 2 HB navíc.4
    OživováníFelčar může do 5 sekund oživit spojence. Tzn. přiběhnu k mrtvému, zařvu "oživování" a pak ho 1 minut "oživuju". Platí stejná pravidla, jako u léčení - tzn. ani jeden z nich nesmí bojovat nebo se hýbat.4Vylučuje se s: Specializace na lehká zranění.
    Specializace na lehká zraněníPokud je postava zraněna pouze jedním zásahem (-1 HP za airsoftku a -2HP za chladné a střelné zbraně), může ji felčar vyléčit bez spotřebování obvazu.4Vylučuje se s: Oživování.
    KontaminovanýDotykem přenášíš radioaktivní znečištění (5 RADů za dotyk)4Vyžaduje: Zářící.
    InfektorDotykem přenášíš infekci FEV (5% za dotek)4
     
    Riskantní operacePři ošetřování hoď 1k6. Když padne 1,2,3, je pacient vyléčen, když padne 4,5,6, ztrácí 1 HB.5
    Výbuch radiaceBěhem života se v tobě nashromáždilo tolik radiace, že už ve tvém těle drží jen silou vůle. Po smrti ozáříš všechny v bezprostřední blízkosti za 3 rady (Výkřik "Výbuch radiace!"). 5
    Bojový pokřikJednou za hru můžeš svým mohutným pokřikem zahnat nepřítele na útěk.5
     
    Zběsilá mutaceZmenšuje tvé zásahové plochy pouze na tělo a hlavu. Pouze ghůl nebo mutant.6Vyžaduje: Rychlý metabolismus.





    §5: Felčar
    - do bitvy nosí herní lékárničku, s jejíž pomocí léčí HB.
    - nemůže oživovat, jen léčit (bez perku Oživování).
    - léčení trvá 1min/1HB, během tohoto procesu se doktor ani pacient nesmí pohybovat ani dělat nic jiného. Doktor má vlastní hodinky, kterými tohle měří.
    - doktor nemůže léčit sám sebe (bez perku Odhodlání přežít).
    - může za ošetření chtít zátky.
    - může ošetřovat nejen lidi, ale i ostatní druhy.
    - ošetření spotřebuje jeden Obvaz




      Aktuální questy  
  • Lov zombíků
  • Výčet víček

  •   Aktuální dokumenty  
  • Plán Bílý: Dělostřelba (video)

  •   Chystané akce  
  • Podzimní bloudění II

  •   Proběhlé akce   47. Letní bloudění
    46. Dziki gon
    45. IX. Patrola: Bílá smrt
    44. Pašerácká práce v Beskydech
    43. Volba Komandéra
    42. P'n'P: Křižník Přátelstwí
    41. Plán "Bílý"
    40. VIII. Patrola: Hra o dróny
    39. OLS3: Výbušná zmes
    38. Stalkeřina ve Ždánickém lese
    37. VII. Patrola: Incydent Trzyniecki
    36. OLS2: Kladivo na čarodějnice
    35. Operace Trhání švestek
    34. VI. Patrola: Spasiteľ prichádza
    33. HC Piknik pri ceste
    32. Pohasínající naděje
    31. Jarní bloudění
    30. V. HC Patrola: Bezva kšeft
    29. P'n'P: Reznoucí ocel
    28. Templářská webgame
    27. Obřanský odřad
    26. Podzimní bloudění
    25. Operace Paranoid 2
    24. IV. Patrola: Beskydské bloudění
    23. Operace Paranoid
    22. III. Patrola beskydská
    21. Operace Lomená skála
    20. II. Patrola: Sněžná hlídka
    19. Operace Sturm und Drang
    18. Operace Zubaté ostří
    17. Operace Špinavý prachy II
    16. Quest Area LARP
    15. Stalkeřina v Třanovicích
    14. Workshop
    13. Beskydská patrola
    12. Chladná ocel 3:Krvavý jarmark
    11. HC Setkání u studánky
    10. Brahmínin
    09. Operace Frühling
    08. Chladná ocel 2: Exodus
    07. Hornosušská operace
    06. Operace Špinavé prachy
    05. Operace Chladná ocel
    04. HC Postnuclear Winter
    03. Operace Letní probuzení
    02. Operace Divoká země
    01. Operace Buldok

    Reklama:   Zážitky jsou skvělé dárky - a pokud chcete darovat zážitek jako dárek, tak jedině zážitky od Zážitkové agentury FAN MOTION . Mají tam totiž ty nejlepší zážitkové dárky. Komunitní síť Facebook nabízí nové zážitky - poznejte nové kamarády na síti Facebook. Vše o síti Facebook. Nové zážitky na Facebooku.