Templáři Vaultu Šílené Brahmíny

  Regule  
  • Ústava
  • Pravidla
  • Levelování
  • Jak se přidat?

  •   Herní svět  
  • Dějiny
  • Věděli jste, že...

  •   Družstva  
  • Drancíři
  • Zewell
  • Osamělí střelci
  • Bývalí templáři

  •   Ostatní  
  • Diskusní forum
  • Vault Šílené Brahmíny
  • Fotogalerie
  • Knihovna
  • Nukezin
  • Seminář

  •   Uživatel 



      Kontakty  
    Reinar
    chekotay
    Facebook


    Počet přístupů:



      Templáři Vaultu Šílené Brahmíny
    Archív

      Zpracovávání kořisti
      Autor: Chekotay   |   Dne: 02.11. 2014

      Konečně mám čas vyřešit pár drobností, které se mi tady válejí na disku (a v hlavě) už delší dobu. V první řadě to je kompilát videa a fotografií z jarního Bezva Kšeftu, který pamětníky dožene k pláči.
      Druhá věc se týká diskusního fóra, kde jsme čtyři roky (pravda, s velmi dlouhými přestávkami) mudrovali nad přípravou na apokalypsu, až jsme vymudrovali hromádku zajímavých věcí a já je teď sepsal do jediného výstupu. Třeba vás to čtení inspiruje nebo vám pomůže, pakliže řešíte obdobné problémy.

      Naposledy změněno: 02.11. 2014 v 21:21:50 Zauralského času

      Nové rozložení úrovní
      Autor: Chekotay   |   Dne: 29.10. 2014

      Po čtyřech letech došlo k úpravě pravidel pro levelování. Můj návrh posunout horní hranici (level cap) na rovných 2 000 xp. vyvolal diskusi, jejímž výsledkem je změna hodnot xp. za úrovně. Podle Reinarova návrhu nyní budou hráči do 5. levelu stoupat rychleji, od něj výše už to bude horší. Level cap ovšem zůstává na starých 1 100 xp.

      Nová tabulka úrovní
      Úroveň Počet xp. Frčka
      0 0 prázdná
      1 50 *
      2 120 * *
      3 220 * * *
      4 420 /
      5 630 / /
      6 850 / / /
      7 1100


      Naposledy změněno: 29.10. 2014 v 18:52:03 Zauralského času

      Úklid v archívu
      Autor: Chekotay   |   Dne: 09.10. 2014

      Trochu jsem pozametal v nejnižších patrech bunkru a uklidl při této příležitosti hromádku holodisků. Když nyní zavítáte do Knihovny, bude na vás čekat tucet nových videí ze starých akcí a ofocená Ciezsynská úmluva k tomu.

      Naposledy změněno: 09.10. 2014 v 16:27:17 Zauralského času

      Drobnosti
      Autor: Chekotay   |   Dne: 08.10. 2014

      Ze jmenného seznamu byl vyřazen Dawen, naopak přibyl nováček jménem UnderCage, jenž rozšířil řady Drancířů. Piknik pri ceste byl jeho první akcí, krom toho vyhrál minule v Síni slávy.
      V tomto kole Síně slávy naopak vyhrál Henry Thorn.
      Momentálně na foru probíhají debaty o novelizaci pravidel, ty také vyžadují hlasování.
      Novinkou zde na home je výpis aktuálních úkolů, které se táhnou přes jednotlivé hry. Ono se to na tom foru a v Knihovně trochu ztrácelo, o čemž svědčí překvapené reakce hráčů, kteří až po šesti letech zjistili, že Drancíři mají extra expy za zabíjení páračů.

      Naposledy změněno: 08.10. 2014 v 19:52:17 Zauralského času

      Vrátili jsme se z Pikniku pri ceste (a ani jsme se moc nepožrali)
      Autor: Chekotay   |   Dne: 06.10. 2014

      Během uplynulého víkendu proběhla čtvrtá letošní akce, Moghem organizované Podzimní bloudění: Piknik pri ceste. A pro "Moghem organizované" se u nás již vžila zkratka "HC". Tentokrát se pointa akce ukrývala ve faktu, že v pátek večer jsme dojedli zásoby z domova a v sobotu už snídali pampelišky a šťovík. Navíc byla celá akce jeden veliký navigační quest v zamořených Chřibech. Další srandu představovala noční stalkeřina s využitím radiové makety geigeru. Velmi příjemné!
      Musím poznamenat, že mne překvapilo, jak jsou Chřiby plné různých bývalých komunikací, na to, jaká to je díra na konci světa. A rozvaliny zaniklých říší, to mají stalkeři rádi.
      Současně jsme dali řeč ohledně změny pravidel a také jsme probrali plánované akce. Snad ještě letos, mezi zimními svátky, proběhne šestá zimní patrola organizovaná Moghem a vedená mnou, a příští rok na jaře by možná něco spáchal Miro. Snad něco ve stylu operace Lomená skála. Ještě na podzim však chci odehrát jednu hru P´n´P a jestli Reinar splní svůj slib, bude se zase hrát Templářská webgame.

      Naposledy změněno: 06.10. 2014 v 09:04:41 Zauralského času

      HC Podzemí bloudění: Piknik pri ceste
      Autor: Chekotay   |   Dne: 28.09. 2014

      Hladové cestování? Hlodání celeru? Hodnotná cypovina? Uvidíme již za týden! Hardcore postapo bloudění po Chřibech startuje 3. října.

      Naposledy změněno: 28.09. 2014 v 12:28:20 Zauralského času

      Síň slávy
      Autor: Chekotay   |   Dne: 23.09. 2014

      V XVII. kole Síně slávy proti sobě stojí Henry Thorn, Chekotay a UnderCage. Hlasujte!

      Naposledy změněno: 28.09. 2014 v 00:04:52 Zauralského času

      Ciezsyn: Historie největšího města Pustiny
      Autor: Chekotay   |   Dne: 21.09. 2014

      Dnes opět malé settingové zamyšlení. Podívám se na město Ciezsyn, jež bylo středobodem světa prvních pěti let našeho hraní.
      Před klipsou (Válkou, Pádem, Katastrofou...) bylo slavné město na řece Olze rozděleno ve dvouměstí ležící v různých státech. Tyto státy spolu vedly pár pohraničních válek a město tak přecházelo z jedněch ruk do druhých a většinu celé té zábavy se nacházelo právě uprostřed frontového pásma. A když už válka odtáhla jinam, měnil se celý prostor Těšínského Slezska/Śląsku Cieszyńskeho/Ćeszyńskigo Ślunsku (česky/polsky/slezsky) v zemi bez vlády, vystavenou řádění bojůvek, marodérů a anarchistů. Poslední válka, během níž byla zcela zničená část města na západním břehu řeky, na tomto stavu již mnoho nezměnila a rozvaliny města zůstaly stále stejným bojištěm po dalších dvě stě let, bez ohledu na to, jaké dějiny kráčely zbytkem Evropy.
      V období, jež se již dotýká časového vymezení hry Templářů, bylo město rekonstituováno do podoby městského státu, jemuž vládl cech kupců. Moc kupců narůstala s tím, jak byly pokusy o cestování do jiných lokalit úspěšnější a Ciezsyn se stával významným místním obchodním centrem. Současně s tím také rostla moc dvou spolků, kterým bychom mohli klidně říkat mafie a které spolu soupeřily o vliv v Kupecké gildě: Spíše českého Souručenství a výrazně slezské Rodziny.
      Nás blíže zaujmou tři jména, všechna tři z výplatní listiny Souručenství. Jedná se o Habíka, mladého, schopného gangstera dohlížejícího na obchodníky s vodou, Benyho, bezskrupulózního násilníka, jenž pro Habíka vybíral výpalné a neváhal odporující obchodníky i brutálně mučit, a Silmara, původně vychrtlého spratka z ulice, který se rychle vyšvihl až na velitele všech kapsářů. Kmotři Souručenství všem třem důvěřovali stále víc a pověřovali je stále náročnějšími úkoly. Jednoho dne měl Silmar za úkol doručit zásilku, která měla Souručenství zaručit vítězství nad Rodzinou, a nezaváhal: Doručil zásilku Rodzině. Moc české mafie se rozpadla, Souručenství bylo vyhnáno z města...
      Jak ukazují dějiny, Habík s Benym se ve světě neztratili, ba právě naopak, stali se katalyzátorem událostí, jež vedly k samému počátku templářského hraní, a Silmar si také našel svou oblast působení.
      Od začátku hry je město považováno za neutrální území spravované přísně nestrannou městskou radou (ve kterou se přetvořila Kupecká gilda řízená slezskou mafií), v níž mají své vyslance jak Oceláři, tak i Drancíři a nověji také Zewláci ze sousedství.

      Naposledy změněno: 21.09. 2014 v 10:47:57 Zauralského času

      Pohasínající naděje
      Autor: Chekotay   |   Dne: 09.09. 2014

      První akce organizovaná Mirem proběhla během uplynulého víkendu. Dokud svítilo slunce, jen jsme si tak váleli šunky a vedli turnaj na chladné zbraně (drancířské tesáky a Mrakoplašovy polní lopatky). Hrálo se od soumraku takřka do úsvitu a zpočátku snadná procházka průzkumného týmu se změnila v brutální vyvražďovačku rozzuřeným páračem. Shrnutí děje najdete zde a fotky zase tady.
      Tesáky, záložní nože i nouzové cibule dostali v litých bojích zabrat, většina srážek představovala takový monsterkill, že jen málokdo ví přesně, kolik fragů nasbíral, ale už teď je jisté, že se bude povyšovat. Mirovi se orgování akce zalíbilo a tak začíná promýšlet nápady na další pořádnou řežbu. Využijme toho času - a dozbrojme!

      Naposledy změněno: 09.09. 2014 v 22:03:04 Zauralského času

      Naděje pohasne tuto sobotu
      Autor: Chekotay   |   Dne: 03.09. 2014

      Za tři dny sednem do zugu a pojechame přes Cajzl na Beroun, abychom si užili celonoční příběhovou vyvražďovačku s krycím názvem Pohasínající naděje. Účast zatím hlášena hojná, uvidíme, co všechno řeka vyplavína břeh zátočiny.

      „Krky, krk.“
      „Ti Drancíři byli vždycky tak trochu prasata…“ zamumlal potichu otec Miroslav.
      „Mlask! Co jsi říkal?“ tázal se komandér Chekotay mezi sousty, které vydatně zapíjel rumem přímo z lahve. Omastku kapajícího na hodobóžovou košili vz. 85 nedbal.
      „Nic, nic, jen jsem rád, že ti chutná. Po té naší poslední frašce s těmi tupci z OKS a.s., kteří si ani neumí zkontrolovat náklad a myslí si, že to budem dělat za ně, si zasloužíme trochu povyražení.“
      „Jo, to jo. Kde se vám vůbec podařilo sehnat vajíčka? V celém regionu jsem jaktěživ neviděl jedinou živou slípku, jen v obrázkové knížce pro pomocné školy. I ta teda byla na mě moc složitá. A ten rum, to asi nebude ze shnilých brambor jako u nás.“
      „Znáš to, synu, Bůh má dlouhé prsty. Více ti říct nemohu, neb jsem vázán obchodním tajemstvím dle čl. 11 Olmützské konstituce.“
      „Hmm, tak neva. Každopádně zpět k našim kontraktům ohledně …“

      Safra, to by v tom byl čert, abych nezjistil, kde to berou. Co vejce, ale ten rum! V celém Protektorátě není tak dobrá kořala. Já tomu ale přijdu na kloub.
      „Hej, ty! Jo, mluvím s tebou smraďochu. Vyšli rozvědčíky do biskupství, ať mi za každou cenu zjistí, kdo jim ten rum dodává!“ rozkázal komandér a dál usrkával mojito z kobercovice a králičích bobků.


      Naposledy změněno: 03.09. 2014 v 17:51:13 Zauralského času

      Jak vypadá templářský svět?
      Autor: Chekotay   |   Dne: 24.08. 2014

      Sdílená vize templářského světa je široká, často podrobně promyšlená, zahrnující množství fenoménů, avšak, s výjimkou několika málo krátkých povídek, není nikde kodifikovaná. Rozevírají se tak pomyslné nůžky mezi "starými vlky", kteří zažili, když se tak která část světa vytvářela (a mnohdy se jí bezporstředně účastnili či ji přímo způsobili), a "nováčky". Už sedm let chystám podrobný referát pro potřeby settingu akcí, a stejně je stále v nedohlednu, takže jsem si řekl, že bych zatím mohl nahodit alespoň nějaké postřehy ke konkrétním jevům. Dnes tedy pár slov o osídlení a dopravě
      Od Věku šílenství (nebo také klipsy, Velké války, Pádu) uplynula dvě staletí Věku ticha. Sídla, která přečkala Válku, po celou tuto dobu spíše zanikala, než že by vznikala nová, a komunikace mezi sídly byla naprosto minimální a veskrze mimořádná. Bylo to dáno rezidui chemických, biologických a nukleárních zbraní za Války použitých, stejně jako i znečištění, které po sobě zanechalo průmyslové lidstvo XX. a XXI. století. Nic však není stálé a i pro sebestálejší zbraň či špínu (místně nazývané "sajrajt" nebo "pěrunstvo") platí nějaká obdoba poločasu rozpadu, fyzikální, biologická, ekologická. A tak i v centru zničené, zamořené Evropy nastal čas, kdy psanci, zoufalci, vyhnáni ze svých domovských osad, ke svému údivu zjistili, že dokáží dojít až k mýtickým sousedům za obzorem, aniž by jim cestou oapadalo maso z kostí zaživa. Teda alespoň některým. Začal nový věk, věk, kdy spolu přeživší lidské osady mohly opět komunikovat, obchodovat a - válčit.
      První velkou bitvou nového věku byla obrana Těšína před Cechem otrokářů, kterážto událost pod heslem "operace Buldok" otevírá celou templářskou "současnost". Prvních pět let příběhu se odehrávalo prakticky striktně v oblasti Těšínského slezska, v oblasti, která byla sice Válkou těžce postižená, přitom však relativně dobře průchozí. Poté, co zvědové a stalkeři učinili z Těšínska místo sice stále nebezpečné, ale docela známé a zmapované, vydali se dál na západ, kde je pohltily neprostupné džungle, v nichž se snažili zmapovat průchozí cesty k dalším lidským osadám a městům.
      Široká krajina, v níž hrajeme naše příběhy, tak má podobu jakési sítě, kde body osad spojují jedinečné stezky. Není možno jít jen tak nazdařbůh krajinou, neboť takto neopatrného poutníka (nebo i celou karavanu) Pustina rychle a nemilosrdně zahubí. Zkušení průvodci nebo dokonce mapy mají cenu mnohem vyšší, než lidský život a obě lokální mocnosti - Zewell i Drancíři - si to velmi dobře uvědomují. Současně je dobré podotknout, že jen právě tyto mocnosti mají dost sil k tomu, systematicky vysílat dobře vystrojené průzkumné týmy, které mají naději na úspěch. To ovšem neznamená, že by Pustinami táhly jen grupy civilisovaných válečníků, procházejí se zde také různé drobné skupinky na úrovni kočujících rodů nebo i jen rodin, a dokonce i osamělí poutníci. Jejich úmrtnost je však vysoká a díky své osamělosti jsou povětšinou sražení kamsi na úroveň zvířat bez špetky rozumu,v lepším případě jen pološílených.

      Naposledy změněno: 24.08. 2014 v 15:00:19 Zauralského času

      Začal nový brahmíní rok
      Autor: Chekotay   |   Dne: 17.08. 2014

      No safra, pět měsíců uplynulo s dítětem na krku jako voda. Operace Jarní vítr neproběhla, na poslední chvíli jsme ji odvolali. Později jsem s Moghem probíral plán akce a ukázalo se, že ve výsledku by to patrně opět probíhalo "po drancířsku", to jest každý by se pokoušel podvést každého, vytřískat ze situace maximum a vrazit kámošům dýku do zad (připomínám pravidlo o podříznutí = instant kill).
      V květnu jsme oslavili třinácté narozeniny Vaultu, byla to taková malá civilní sešlost v Brně. V následujícím měsíci došlo k dalšímu malému, neplánovanému srázku, na který dorazil také ex-templář Necro, ex-templářka Tína (čeká potomka) a drancířský jeliman Erik. Sráželi se také zombie-hunteři, čemuž samozřejmě participovali také kořeni z Brahmíny. No a ve dnech 25. - 27.VII. proběhl konečně po čtyřech letech pátý Nukleární úder. Na ten dorazili i dva kritičti ohrožení druhové, totiž Justy a Řepa a kromě souboje na chladné zbraně jsme se zabývali také přípravou chleba "od klasu až na stůl" nebo lehkým takticko-navigačním cvičením v noci za použití noktovizoru. (A karbanem.)
      Operací Nukleární úder 14 začal nový brahmíní rok. Léto se přehouplo přes své maximum a dnes už je opět po ránu chlad, lesy začínají vonět babím létem a potměšilý Miro dovádí přípravy k akci Pohasínající naděje do finále. (Momentálně určený termín je 6.IX. a snad se s tím už šibovat nebude.)
      Neúnavný Mogh zase chystá něco, čemu říká Piknik pri ceste a co z nás patrně opět udělá pochodující mrtvoly bloudící hlubokými údolími věčných stínů a zmaru... ehm.

      V šestnáctém kole Síně slávy zvítězil nováček UnderCage se svými hroty šípů štípanými ze skla pivních flašek. Gratuluji!

      Naposledy změněno: 17.08. 2014 v 17:13:53 Zauralského času

      Jarní bloudění
      Autor: Chekotay   |   Dne: 25.03. 2014

      Jednatřicátá templářská akce proběhla tak rychle, že jsem ji ani nestihl vyhlásit zde na sajtě. Jarní bloudění byla pohodová vycházka předjarní přírodou kolem Brna... v atombordelech. Na vodu byl spuštěn společný drancířsko-zewellský útočný křižník Přátelstwí vyrobený v Toudiho loděnicích a součástí akce byl krátký sraz s Tínou a Krtkem a popíjení Moghovy francovky.
      Nyní je tedy před námi měsíc na úpravu (a opravu) výstroje a pak přijde bojová operace Jarní vítr.

      V patnáctém kole Síně slávy zvítězil Mogh.

      Naposledy změněno: 25.03. 2014 v 10:11:18 Zauralského času

      Síň slávy
      Autor: Chekotay   |   Dne: 01.03. 2014

      V první řadě: Byla definitivně ukončena Templářská hra.
      V řadě druhé: Souboje v Síni slávy pokročily do 15. kola. Hlasujte pro svého favorita!
      Nu, a za třetí: Uvažujeme o termínech Jarního bloudění.

      Naposledy změněno: 01.03. 2014 v 21:09:41 Zauralského času

      Co nás čeká v tomto roce
      Autor: Chekotay   |   Dne: 24.02. 2014

      Napřed zprávy z fronty třetí bety Templářské webgame: Oceláři podnikli zdrcující útok na Drancíře, ale protože Justy měl zrovna volno, špeha u plechovek a mě na drátě v družném hovoru, útok skončil fiaskem (a můj zewellácký účet se napakoval). Následně Řepa ohlásil, že to balí, čímž hra přišla o dvacet procent hráčů. Do toho si to přihasil nováček vyzbrojený jakýmsi cheatovacím prográmkem, a začal opevňovat lokace na absurdně vysoká čísla, čímž ztratila smysl jakákoliv strategie. Hru nyní hraje akurát Boží Dar, jenž má spuštěný skript na stavbu lokací, a Jarkeld, jenž má spuštěný skript na bourání lokací. Co ve hře ještě zbylo zajímavého? Především bestiář, který konečně dal dohromady množství prvků, jež jsme roky používali na hrách, ale nikdy je nesoustředili na webu. Bestiář s malými úpravami v nejbližších dnech uvedu zde na sajtě.
      A nyní k tomu hlavnímu: Akční plán pro rok 2274 stojí na dvou velkých akcích. Tou první je operace Jarní vítr, v níž si Mogh klade za cíl zkombinovat patrolu s bitvou a která proběhne patrně někdy v květnu. Druhá akce, kterou chce Miro připravit na konci léta v blízkosti Prahy, zove Pohasínající naděje a půjde patrně o družinovku. Pak se ozval ještě Kaali, že by chtěl uspořádat bitvu mezi Bratrstvem oceli a Drancíři, ale protože tým Bratrstva oceli je fakticky prázdný, a Kaali je věčně nalitý, tak k tomuhle nejspíš nikdy nedojde. Vlastně jsem se rozhodl proškrtat prázdné týmy, takže udělejte pa pá Otrokářům, a v blízké době také Plechovkám. Rovněž osamělí střelci v průběhu roku zkondenzují kolem krystalizačních jader zbývajících dvou týmů, Drancířů a Zewellu. A třeba se podaří procpat do rozvrhu ještě nějakou další patrolu, nebo tak něco.
      Když se vrátím do kybersféry, tak jsem zase trošku překopal tuhle stránku, kategorie Ostatní si vyměnila místo s Aktuálními dokumenty a do Kontaktů přibyl link na naši Facebookovou stránku. V průběhu první poloviny roku také dojde k úpravě pravidel, na která jsem už pět let nesáhnul, a je to n a nich poznat. Nečekejte žádné razantní změny ve stylu "každý má tři sta životů a šamani můžou vrhat firebally", spíš dojde k proškrtání nápadů, které jsme tehdy před léty testovali a ukázalo se, že nejsou moc životné. Schválně o tom píšu sem, protože hráči klasicky pravidla neznají a tak by si ani nemuseli všimnout, že se změnila. Na závěr ještě upomínám, že v Síni slávy Henry už půl roku suší svůj příspěvek a já se k němu teď přidal. Máte pár dní na to, abyste přihodili také něco, a pak dám hlasovat.

      Naposledy změněno: 24.02. 2014 v 11:58:39 Zauralského času

      Jsme židi a zdrávi!
      Autor: Chekotay   |   Dne: 21.02. 2014

      Panstvo, stránka prošla největší úpravou za poslední tři roky: Udělal jsem nové ikonky akcí a sjednotil je. Líbí se mi to, schválně si to proklikejte: Templářská webgame, která už vlastně skončila, ale my ji pořád ještě hrajeme, PnP hra Reznoucí ocel, která by měla už být dávno dohraná, protože z ní vychází další příběh, ale kterou taky stále ještě hrajeme. A konečně: Pátá patrola, ze které jsme se minulou neděli vrátili.
      Tahle patrola byla dost drsná. Vedl ji Mogh a ten nám neodpustil nic, hrálo se pořád a po pohodových patrolách, blouděních a odřadech let minulých to byl dost šokující návrat ke klasickému hraní naplno.


      Naposledy změněno: 21.02. 2014 v 21:44:47 Zauralského času

      Třetí beta Templářské WebGame byla ukončena...
      Autor: Chekotay   |   Dne: 09.02. 2014

      ...a tím patrně i celý projekt WebGame. V průběhu betatestu se totiž ukázaly dosti zásadní chyby jdoucí hluboko do kódu hry. Reinara přestalo bavit jejich řešení, také onemocněl, a tak celý betatest uzavřel. Hra stále běží a my bojujeme, ale bugy již nejsou opravovány. Situace je velmi vyrovnaná, Oceláři, Drancíři i Zewelláci mají stejně silné pozice.
      Podstatné je, že za týden proběhne další, v pořadí už pátá, Templářská patrola.

      Naposledy změněno: 09.02. 2014 v 18:40:31 Zauralského času





      Aktuální questy  
  • Lov zombíků
  • Výčet víček

  •   Aktuální dokumenty  
  • Drancířská písnička (ODT, 240 kB)
  • Dziki Gon: Sestřel vertibirdu (video, 9MB)

  •   Chystané akce  
  • Adventura: Těšínská aféra

  •   Proběhlé akce   50. Operace Paranoid 3
    49. PP2: Živá voda
    48. PB2: Zlatá horečka
    47. Letní bloudění
    46. Dziki gon
    45. 9. Patrola: Bílá smrt
    44. Pašerácká práce v Beskydech
    43. Volba Komandéra
    42. P'n'P: Vzpoura na křižníku
    41. Plán "Bílý"
    40. 8. Patrola: Hra o dróny
    39. OLS3: Výbušná zmes
    38. Stalkeřina ve Ždánickém lese
    37. 7. Patrola: Incydent Trzyniecki
    36. OLS2: Kladivo na čarodějnice
    35. Operace Trhání švestek
    34. 6. Patrola: Spasiteľ prichádza
    33. HC Piknik pri ceste
    32. Pohasínající naděje
    31. Jarní bloudění
    30. 5. HC Patrola: Bezva kšeft
    29. P'n'P: Reznoucí ocel
    28. Templářská webgame
    27. Obřanský odřad
    26. Podzimní bloudění
    25. Operace Paranoid 2
    24. 4. Patrola: Beskydské bloudění
    23. Operace Paranoid
    22. 3. Patrola beskydská
    21. Operace Lomená skála
    20. 2. Patrola: Sněžná hlídka
    19. Operace Sturm und Drang
    18. Operace Zubaté ostří
    17. Operace Špinavý prachy 2
    16. Quest Area LARP
    15. Stalkeřina v Třanovicích
    14. Workshop
    13. Beskydská patrola
    12. Chladná ocel 3:Krvavý jarmark
    11. HC Setkání u studánky
    10. Brahmínin
    09. Operace Frühling
    08. Chladná ocel 2: Exodus
    07. Hornosušská operace
    06. Operace Špinavé prachy
    05. Operace Chladná ocel
    04. HC Postnuclear Winter
    03. Operace Letní probuzení
    02. Operace Divoká země
    01. Operace Buldok

    Reklama:   Zážitky jsou skvělé dárky - a pokud chcete darovat zážitek jako dárek, tak jedině zážitky od Zážitkové agentury FAN MOTION . Mají tam totiž ty nejlepší zážitkové dárky. Komunitní síť Facebook nabízí nové zážitky - poznejte nové kamarády na síti Facebook. Vše o síti Facebook. Nové zážitky na Facebooku.