Templáři Vaultu Šílené Brahmíny

  Regule  
  • Ústava
  • Pravidla
  • Levelování
  • Jak se přidat?

  •   Herní svět  
  • Dějiny
  • Věděli jste, že...

  •   Družstva  
  • Drancíři
  • Zewell
  • Osamělí střelci
  • Bývalí templáři

  •   Ostatní  
  • Diskusní forum
  • Vault Šílené Brahmíny
  • Fotogalerie
  • Knihovna
  • Nukezin
  • Seminář

  •   Uživatel 



      Kontakty  
    Reinar
    chekotay
    Facebook


    Počet přístupů:



      Templáři Vaultu Šílené Brahmíny
    Archív

      Druhá beta Templářské WebGame skončila
      Autor: Chekotay   |   Dne: 02.12. 2013

      V neděli večer skončil druhý betatest templářské on-line browserové hry, kterou vyvíjí Reinar. Bratrstvo oceli postavilo poměrně mohutné opevnění v Karviné, na jehož zdolání již Drancířům nezbývala energie. Na druhou stranu, také Drancířské opevnění Havířova bylo dost kvalitní a odolalo několika soustředěným útokům BoS. Zewell se závěru hry nezúčastnil, členové této frakce přestali hrát už v půli betatestu. Zákulisní šeptanda praví cosi o tom, že Livjatán vyrazil na Pět beskydských vrcholů a poté se ponořil do víru reálného života.
      Nedával jsem v závěru hry už moc pozor v tabulkách, ale tuším, že nejvyššího levelu dosáhl Řepa a nejlepší bijec (win/lose ratio) jsem byl já.
      Dnes ráno byl spuštěn třetí betatest. Zatímco předchozí řešil hlavně mapu, pohyb a dobývání lokací, tentokrát se Reinar zaměřil na výstavbu postav. Ale je to stále ještě test, takže změnit se může prakticky vše.
      Zatímco templářská webgame vychází z alternativní historie, v níž nedošlo k podpisu Těšínské úmluvy, Moghem vedená hra ve stylu Fallout Pen and Paper vychází z aktuálního stavu. Registrace skončila včera a dnes očekáváme první tah (ale myslím, že případní zájemci se mohou přidat i v průběhu).

      Naposledy změněno: 02.12. 2013 v 11:20:16 Zauralského času

      Malé shrnutí podzimního dění
      Autor: Chekotay   |   Dne: 24.11. 2013

      Takže předně v září proběhl sraz nazvaný Obřanský odřad, což bylo takové malé putování prokládané lekcemi z praktického vandráctví. Konečně jsem trochu poznal Mira, který je jinak věčně zakempený u BoS a já ho vídávám jen přes hledí Uzurpátoru. Také jsme provedli alfa test nové templářské společenské hry pro čtyři hráče Stalkeři, díky získaným poznatkům se pěkně rozrostla.
      Také zde vznikly následující Opráski stemplářskí histroje:
      Wulfik a Otec Mrdoslav od Mira a
      Antibos a Operace Špinavý prachy ode mne

      Následně proběhl druhý betatest Templářské hry, jinak však bylo dost ticho a klid.
      Včera se však uskutečnil velký předvánoční brahmíní sraz, kde jsme napřed v kanjpě a pak u ohně probrali důkladně všechny templířské záležitosti a dohodli se na dalším vývoji, o čemž budu jistě brzy informovat.

      "Mor a bieda
      Česť a sláva
      popol, dym a mráz!"


      Naposledy změněno: 24.11. 2013 v 18:50:12 Zauralského času

      Bitva u Lomené skály...
      Autor: Chekotay   |   Dne: 27.09. 2013

      ...byla pro nízkou účast zrušena, místo ní proběhne templsraz na Obřanském hradě.

      Naposledy změněno: 27.09. 2013 v 08:16:52 Zauralského času

      Dies irae: Bitva u Lomené skály
      Autor: Chekotay   |   Dne: 28.08. 2013

      Není možno furt do nekonečna pařit jen betu Templářské hry, i do terénu je záhodno vyrazit, taky jednou už! Jenže už to není tak snadné jako v dobách, kdy jsme chodili na střední a základní školy, že? Banda se rozutekla po světě, našla si zaměstnání, manželky, povinnosti. Spousta lidí odešla. Sestavit v plném počtu všechny tři týmy a Osamělé střelce k tomu není prakticky možné, ale snad bychom mohli dát dokupy dva týmy.
      Pokud bych sestavil dvě nesoudružná družstva z různých více méně náhodně vybraných lidí, ztratil bych všechny výhody týmů, tedy kontinuitu, vlastní subkulturu, fungování jako jednotky na vyšší úrovni, a to vše by znamenalo ochudit scénář o možnost některých akcí. Ale když už jsem začal s kompromisy, musím s nimi pokračovat: Vytvořím jednodušší scénář postavený na akci, v němž bude jeden tým kmenový a jeden tým smíšený. Teoreticky tak bude mít kmenový tým možnost se projevit, zatímco smíšený tým bude dělat křoví. Máme tři týmy (Otrokáři i Obchodno-Konfliktná spoločnosť nejsou schopny ani základních týmových funkcí), takže můžeme uspořádat tři akce, jejichž scénář bude jednoduchý a zvládnutelný, a v nichž vždy vystoupí jedna naše frakce, zatímco členové ostatních jí budou dělat "noname" oponenty. Celý tento koncept jsem pojmenoval Dies irae (Dny hněvu) a na jaře jsme chystali první akci pro Zewell. Bohužel se odmlčel Spero, na kterém to celé stálo a s nímž celá akce spadla.
      Nyní tedy druhá akce, představující boj Drancířské hlídky vyslané hluboko do Pustiny s bandou krvelačných zmutovaných monster, s bandou divochů z Vysočiny. Půjde o maximálně bitevní akci podle standardních pravidel tak, jak jsme na ně zvyklí za celé ty roky, s rychlým respawnem, malým bojovým prostorem a jednoduchou náplní.
      Všechny další detaily se řeší v tomto topicu, ale to podstatné je, že termín byl určen na 27. - 28. 09. 2013 a bojovat se bude v lesích a lomech u města Skuteč (pořád mi to přijde jako neskutečné jméno).

      Naposledy změněno: 28.08. 2013 v 16:35:13 Zauralského času

      Skromný příspěvek k problematice užívání záchodového zvonu
      Autor: Chekotay   |   Dne: 10.06. 2013

      WC zvon, záchodový zvon, zkráceně hajzlzvon, je slavná a významná součástka výzbroje moderního templáře. Ve skutečnosti je mnohem slavnější než významná - dostala se i do našeho erbu a stala se naším bojovým heslem - a je současně také mnohem významnější, než by si zasloužila, vzhledem k reálnému použití.
      Samotná myšlenka použití hajzlzvonu v roli chladné zbraně se zrodila spolu s nápadem uspořádat recenacistickou bitevní akci pod Svinovskými mosty, a pak se jít ožrat do Šimka. Vlastně předtím taky. Typ hry byl Free for all a univerzálním kostýmem měl být růžový župan, huňaté papučky a šnorchl. Byly povoleny pouze dva typy zbraní: Vodní pistole v roli vodních pistolí, s dmg 1, a právě hajzlzvony v roli chladným zbraní, s ultimátním zraněním. Z akce sice sešlo, ale Necro, když již investoval své celoživotní úspory do pořízení zbraně, dotáhl hajzlzvon na nejbližší příští akci, což byly tuším Špinavé prachy. Tam jej jednou použil i coby zbraň vrhací, čímž porušil 1. Thiefovo pravidlo: Vrhací zbraň nesmí mít tvrdé jádro. Nosil tuto perverzní součástku kostýmu i nadále, což je v cajku, ježto Necro byl Drancíř a ve společnosti Rektálního uzurpátoru, Ďáblova štětce, Onanovy pomsty a Mamutího vykosťováku se držitel hajzlzvonu nemohl cítit zahanben. Navíc je záchodový zvon uveden i v seznamu zbraní Fallout Tactics.
      Necro nosil tuto skvělou zbraň i na Nukleární úder, z čehož vzešel fotokomiks "Dr. Morbid opět zasahuje", jenž je tak skvělý a tajný, že když se jej pokusíte vygooglit, najdete tam fotky z Aranelčina striptízu.
      Následně ovšem Necro přestal na naše akce chodit, oholil si hlavu a začal nosit turecké mikiny. Hajzlzvon se patrně odebral kamsi do hlubin skříní, za zbytkem Necrovy výstroje. Tak jako tak, Necrův hajzlzvon nikdy nebyl zbraní ultimátní, ale obyčejnou chladnou, tedy dávající dmg 2.
      Je možno i dnes použít hajzlzvon coby chladnou zbraň? Je, soudruzi, je to možné, ale v praxi se to nepoužívá: Dotyčný hráč by totiž musel být maximální frajer, a, samozřejmě, Drancíř.
      Do doby, než opět povstene další takový prostatik velikán, s námi hajzlzvon zůstává pouze v našem hesle "Hajzlzvony a ajrsoftky!", kterým dáváme najevo své pohrdání dřevárníky a plastometčíky, v našich vzpomínkách a srdcích, samozřejmě v našich příbězích a vyprávěních - a nově také v Reinarově Templářské hře, jejíž betatest byl právě dnes spuštěn.

      Naposledy změněno: 10.06. 2013 v 19:17:02 Zauralského času

      XIV. kolo Síně slávy
      Autor: Chekotay   |   Dne: 13.05. 2013

      V Síni slávy dnes soupeří Mogh, Henry a já. Hlasujte!
      Letní akce v okolí Brna je ve stádiu upřesňování termínu. Hlasujte!
      Šesté číslo Templářského nukezinu stahujte zde.

      Naposledy změněno: 13.05. 2013 v 13:15:11 Zauralského času

      Nukleární jaro je tady
      Autor: Chekotay   |   Dne: 03.04. 2013

      Zima se sice snaží, vychází nám vstříc a protahuje možné termíny, jak jen to jde, nicméně ono to opravdu nejde. Zimní patrola nebyla a nebude. Proběhl ale sraz, na kterém se vylíhlo pár nápadů, které teď budeme v organizační líhni piplat a třeba se nám podaří několik z nich dovést až do podoby dospělého plánu, a ten následně realizovat. Čekání na další akci vám zpříjemní šesté číslo Nukezinu, které vyjde do několika dní.

      Naposledy změněno: 03.04. 2013 v 08:42:11 Zauralského času

      Bude další zimní Patrola?
      Autor: Chekotay   |   Dne: 07.01. 2013

      Tuto zimu jsme se ještě k zimní Beskydské patrole nedostali a je otázkou, zdali to do jarních tání vůbec stihneme. Dle vývoje v topicu soudě z toho nic nebude. Důvody jsou nasnadě, většina nás již pracuje, a tak není dostatečné rozpětí volného času.
      Tak jako tak vás vítám v roce 2273 a doufám, že si letos střihneme alespoň tři akce.

      Naposledy změněno: 07.01. 2013 v 12:17:21 Zauralského času





      Aktuální questy  
  • Lov zombíků
  • Výčet víček

  •   Aktuální dokumenty  
  • Drancířská písnička (ODT, 240 kB)
  • Dziki Gon: Sestřel vertibirdu (video, 9MB)

  •   Chystané akce  
  • Adventura: Těšínská aféra

  •   Proběhlé akce   50. Operace Paranoid 3
    49. PP2: Živá voda
    48. PB2: Zlatá horečka
    47. Letní bloudění
    46. Dziki gon
    45. 9. Patrola: Bílá smrt
    44. Pašerácká práce v Beskydech
    43. Volba Komandéra
    42. P'n'P: Vzpoura na křižníku
    41. Plán "Bílý"
    40. 8. Patrola: Hra o dróny
    39. OLS3: Výbušná zmes
    38. Stalkeřina ve Ždánickém lese
    37. 7. Patrola: Incydent Trzyniecki
    36. OLS2: Kladivo na čarodějnice
    35. Operace Trhání švestek
    34. 6. Patrola: Spasiteľ prichádza
    33. HC Piknik pri ceste
    32. Pohasínající naděje
    31. Jarní bloudění
    30. 5. HC Patrola: Bezva kšeft
    29. P'n'P: Reznoucí ocel
    28. Templářská webgame
    27. Obřanský odřad
    26. Podzimní bloudění
    25. Operace Paranoid 2
    24. 4. Patrola: Beskydské bloudění
    23. Operace Paranoid
    22. 3. Patrola beskydská
    21. Operace Lomená skála
    20. 2. Patrola: Sněžná hlídka
    19. Operace Sturm und Drang
    18. Operace Zubaté ostří
    17. Operace Špinavý prachy 2
    16. Quest Area LARP
    15. Stalkeřina v Třanovicích
    14. Workshop
    13. Beskydská patrola
    12. Chladná ocel 3:Krvavý jarmark
    11. HC Setkání u studánky
    10. Brahmínin
    09. Operace Frühling
    08. Chladná ocel 2: Exodus
    07. Hornosušská operace
    06. Operace Špinavé prachy
    05. Operace Chladná ocel
    04. HC Postnuclear Winter
    03. Operace Letní probuzení
    02. Operace Divoká země
    01. Operace Buldok

    Reklama:   Zážitky jsou skvělé dárky - a pokud chcete darovat zážitek jako dárek, tak jedině zážitky od Zážitkové agentury FAN MOTION . Mají tam totiž ty nejlepší zážitkové dárky. Komunitní síť Facebook nabízí nové zážitky - poznejte nové kamarády na síti Facebook. Vše o síti Facebook. Nové zážitky na Facebooku.