Templáři Vaultu Šílené Brahmíny

  Regule  
  • Ústava
  • Pravidla
  • Levelování
  • Jak se přidat?

  •   Herní svět  
  • Dějiny
  • Věděli jste, že...

  •   Družstva  
  • Drancíři
  • Zewell
  • Osamělí střelci
  • Bývalí templáři

  •   Ostatní  
  • Diskusní forum
  • Vault Šílené Brahmíny
  • Fotogalerie
  • Knihovna
  • Nukezin
  • Seminář

  •   Uživatel 



      Kontakty  
    Reinar
    chekotay
    Facebook


    Počet přístupů:



      

    operace Paranoid II: Nová Naděje


    LARP typu Paranoid Typ akce: LARP
    Organizátor: Reinar, Chekotay
    Topic na fóru: zde
    Místo konání: Frýdek-Místek
    Datum a doba konání: 17.8. - 19.8. 2272 (2012)
    Účastníci: 16...
       Bratrstvo oceli: Henry Thorn, Alexandr Folio
       Drancíři: Chekotay, Kaali, Reinar, Erik Linbeast, Necromancker
       Zewell: Livjatán, Linot, Spero
       Pája [Z], Viky, Miro, Mogh [OKS], + 2
    Fotomateriál: Pája, Reinar   Mogh.
     Nalezená šifra


    Reporty:

    Pohled organizátora:  

    Z organizační stránky byla operace Paranoid 2 vůbec nejvyspělejší Templářskou akcí. Přestože jsme se za sedm let působení stále nepoučili a došlo na scénář "nějak to dopadne". První nástin, jak by mohla tahle akce vypadat, byl sepsán již po ukončení prvního Paranoidu, tedy rok před konáním toho letošního. Pak se na to zanevřelo, protože to prostě byla daleká budoucnost. Občas se objevil nějaký nápad a ten se napsal do organizátorské sekce na fóru, ale jinak ticho po pustině. Pět měsíců na to, v lednu, jsem vytvořil jednoduchou webovou aplikaci pro přidávání úkolů. Celkem se tam do léta objevilo dvacet tři nápadů. Do užšího výběru týden před akcí se dostalo pouze osmnáct z nich – jak z důvodu nepřítomnosti klíčového hráče, tak z nedostatku času na přípravu něčeho ambiciozního. Na akci se pak uskutečnilo pouhých dvanáct úkolů. 
    K nějakým pořádným přípravam došlo až měsíc před akcí, týden před ní jsme si teprve vytvořili harmonogram. Na to, že to měla být akce na 24 hodin... 
    Zachránila to dvě plná auta rekvizit. 
     
    Shrnutí od Chekotaye  
    Ta opuštěná báze Enklávy ležela právě uprostřed území nikoho mezi něčím, čemu by se snad dalo říkat civilizace, obývajícím rozvaliny Ostravy, a bohapustou divočinou Beskyd, obývanou zcela zdivočelými primitivy. Ideální základna pro síly chránící štreku na Olmütz, útočiště stalkerů pročesávajících Pustiny i stanice unavených obchodních karavan. A současně místo mnoha tajemství.  
    V roce 2271 se základna málem stala roznětkou, která by znovu rozpoutala zničující válku. Hlas rozumu však převážil a tři mocnosti se rozhodly kontrolovat bázi společně. Tak vznikla osada Přátelstwí.  
    Stalkeři, které toho dne do osady přivedl zbrojmistr Reinar – aktuální oblastní velitel Drancířů – odevzdávali své zbraně do rukou Zewellcajtů jen neradi, nicméně mírová smlouva byla v tomto nelítostná. Uvnitř osady si muži směli ponechat jen chladné zbraně, což mělo zabránit potížím s kontingentem BoS, které zde mělo na starosti vnější obranu.  
    Drancíři, Oceláři i Zewlláci průběžně zvelebovali a opevňovali svá velitelství, což nebylo snadné, neboť to ocelářské bylo od drancířského „odděleno“ toliko velikou dírou ve zdi. Ve volném čase se mužstvo i různí místní tuláci věnovali soutěži ve střelbě, lovu a sběru potravy. Krize nastala, když byl drancířský velitel náhle odvolán kvůli vyšetřování kontrarozvědkou a jeho stalkeři – někteří právě nakažení tajemnou enklávskou biologickou zbraní – zůstali bez velení. Současně výbuch nástrahy jednoho stalkera zabil a současně Bratrstvo oceli odmítlo připravit protilátku, takže střídající velitel našel jeden veliký, dokonalý zmatek. Drancíři pak vnikli do velínu BoS a kýžené antidotum si ukradli. 
    Když padla noc, odebrala se většina osadníků do místní knajpy, kde mutantí tulačka z uloveného masa a nalezeného rostlinstva ukuchtila kotel dobroty a přidala šťopku něčeho vysokooktanového navrch a kde karavana lidí z východu, vedena nadutým ghůlem, provozovala karban. Polevila i ostražitost hlídek, což se ovšem silně nevyplatilo, neboť Lovci lebek sestoupili z hor a napadli velitelství, vyhnuli se přivolané patrole a vnikli do nebráněné hospody, kde podřízli spícího drancíře. Během noci se událo ještě několik potyček, které obránci i přes další drancířské ztráty vyhráli. Všichni ráno nicméně vstávali s pocitem akutního ohrožení.  
    V té době dorazil do osady Silmar, drancířský zrádce. Vyhnul se pomstichtivým bývalým kolegům a podvedl důvěřivé oceláře. S pár snadno vydělanými zátkami v kapse narazil na enklávský autodestrukční systém připojený na megatunovou atomovou hlavici, který ze srandy aktivoval. Když to osadníci zjistili, někteří zděšeně utekli do lesů, jiní se schovali pod celty, jen technici Bratrstva oceli fofrem atomovou bombu deaktivovali a všechny zachránili. Do toho zmatku opět udeřili Lovci lebek a zabili hostinskou, pak však již dorazily posily a situaci stabilizovaly.  
    Enklávské bunkry byly vybrány, lovecká teritoria prozkoumána a celá základna zmapována, ale zda se udrží a zda konglomerát tří frakcí vydrží, to teprve uvidíme na příští hře. 




      Aktuální questy  
  • Vzpoura na křižníku Přátelstwí
  • Lov zombíků
  • Výčet víček

  •   Aktuální dokumenty  
  • Plán Bílý: Dělostřelba (video)

  •   Chystané akce  
  • Workshop: NeverOrbing Story
  • PNII: Záhada Strašné skály
  • Karpatské bloudění: Žítkovská bohyně
  • Paranoid III: Den zúčtování

  •   Proběhlé akce   45. Pašerácká práce v Beskydech
    44. Dziki gon
    43. IX. Patrola: Bílá smrt
    42. Volba Komandéra
    41. Plán "Bílý"
    40. VIII. Patrola: Hra o dróny
    39. OLS3: Výbušná zmes
    38. Stalkeřina ve Ždánickém lese
    37. VII. Patrola: Incydent Trzyniecki
    36. OLS2: Kladivo na čarodějnice
    35. Operace Trhání švestek
    34. VI. Patrola: Spasiteľ prichádza
    33. HC Piknik pri ceste
    32. Pohasínající naděje
    31. Jarní bloudění
    30. V. HC Patrola: Bezva kšeft
    29. P'n'P: Reznoucí ocel
    28. Templářská webgame
    27. Obřanský odřad
    26. Podzimní bloudění
    25. Operace Paranoid 2
    24. IV. Patrola: Beskydské bloudění
    23. Operace Paranoid
    22. III. Patrola beskydská
    21. Operace Lomená skála
    20. II. Patrola: Sněžná hlídka
    19. Operace Sturm und Drang
    18. Operace Zubaté ostří
    17. Operace Špinavý prachy II
    16. Quest Area LARP
    15. Stalkeřina v Třanovicích
    14. Workshop
    13. Beskydská patrola
    12. Chladná ocel 3:Krvavý jarmark
    11. HC Setkání u studánky
    10. Brahmínin
    09. Operace Frühling
    08. Chladná ocel 2: Exodus
    07. Hornosušská operace
    06. Operace Špinavé prachy
    05. Operace Chladná ocel
    04. HC Postnuclear Winter
    03. Operace Letní probuzení
    02. Operace Divoká země
    01. Operace Buldok

    Reklama:   Zážitky jsou skvělé dárky - a pokud chcete darovat zážitek jako dárek, tak jedině zážitky od Zážitkové agentury FAN MOTION . Mají tam totiž ty nejlepší zážitkové dárky. Komunitní síť Facebook nabízí nové zážitky - poznejte nové kamarády na síti Facebook. Vše o síti Facebook. Nové zážitky na Facebooku.