Registrace

Přezdívka:
Heslo:
E-Mail:
Frakce:
Rasa:
Obrázek:


Charakteristický rys:
Dobrák
Bylinkář
Mrňous
Kulturista
Vědátor
Vykrádač hrobek
Ošetřovatel
Petr Kovadlina
Vojáček
Vůdce karavany


VLASTNOSTI   

Útok:
Obrana:
Rychlost:


Počáteční HP: 5
HP / úroveň: 4
Schopnosti / úroveň: 10
SCHOPNOSTI 10
Střelné zbraně:
Chladné zbraně:
Prohledávání:
Vyjednávání:
Řemeslo:
Alchymie:
Ošetřování:
Přežití:
Ujednání
Frakce
Rasy

Vítej v Templářské WebGame!

Upozornění
Hra je naprogramovaná velmi otevřeně a není těžké v ní podvádět. Podvádění ve hře pro více hráčů je ale svinstvo - nudné, podlé a zbytečné. Měřítkem úspěšnosti totiž nejsou herní peníze, množství předmětů či dosažená úroveň postavy, ale respekt ostatních hráčů.
Registrací potvrzuješ, že nemáš zájem ostatním kazit hru. Pokud se budeš chovat jako hovado, může ti být účet bez varování smazán. Pokud tě zajímá zdrojový kód hry, není na něm nic světoborného a můžeš ho klidně použít pro své účely, pokud tím nepoškodíš tuto hru a její hráče.

O čem to tedy je?
V této hře převezmeš kontrolu nad tebou vytvořenou postavou, se kterou pak budeš sbírat zkušenosti, předměty a slávu. Prostředí postapokalyptického Těšínska je nehostinné a kruté. Jednotlivci nemají moc šancí na přežití. Došlo tedy ke zformování několika frakcí, jejichž členem se můžeš stát hned teď při registraci, nebo později ve hře. Každá z frakcí se vyznačuje odlišným přístupem k pustině (označení pro svět), viz záložka Frakce.
Na výběr máš ze tří ras, každá z nich je dobrá na něco jiného. Viz záložka Rasy.
Přeji příjemné hraní.


Každá frakce v templářském světě má určitý stupeň jedinečnosti, i když ne vždy to je možné. Každá strana se vyznačuje jinými dovednostmi. To je promítnuto do jejich počátečních schopností (skillů).

Drancíři

Možná jsi už o nich slyšel: "Jsou tak trochu šílení." Zběsile prohledávají kosti Starého světa a sbírají všechny drobky, které přečkaly Válku, aby se je pak pokusili sestavit do fungujících celků. Považují se za něco víc, než zbytek Pustiny, říkají si "šlichta... tedy, šlechta Pustiny" a "Nobilis in nobile", jako by tak chtěli zapomenout na svou historii, na to, že osamělého stalkera bere každý obchodník na hůl. Tedy, bral - než se sdružili a vyhlásili Protektorát.
Chtějí vládnout Pustině, aby už nikdy nikdo nebyl silnější než oni, aby poznali minulost a mohli budovat svou budoucnost. Ostatní lidé jsou jim ukradení.
Počáteční bonus: Prohledávání

Zewell

Čas pro válku a čas pro mír, čas kameny vrhat a čas kameny sbírat. Zběhové z Bratrstva, potomci survivalistů z předválečných krytů, polští obchodníci si svou strategií "Pierszy mówić, až potym jebnyť handgranat!" získali mnoho šikovných obchodních kontaktů. V Ciezsyně seženeš každé zboží, ale jen Zewell má to echt dobré zboží!
Chtějí vládnout Pustině, aby ochránili obchodní stezky a drželi v rukou pevně všechny zisky.
Počáteční bonus: Vyjednávání


Člověk

Lidé jsou velmi flexibilní a přízpůsobiví. Dokáží snést kdeco a jsou schopni pojmout mnohé vědomosti.

Počáteční množství HP: 5
Každý level získají: 4 HP, 1 bod vlastnosti, 10 bodů schopností.

Ghoul

Lidé vystaveni velkým dávkám ozáření buď zemřou, nebo se za neznámých okolností promění v ghoula. Jejich tělo je chabé a velmi náchylné na fyzické poškození. Zato si vypěstovali vůči působení radiace imunitu a rychleji se zotavují z jakéhokoliv zranění.

Počáteční množství HP: 3
Každý level získají: 3 HP, 1 bod vlastnosti, 7 bodů schopností.
Zvýšená obnova životů a energie, imunní vůči radiaci.

Mutant

Působení neznámých (vesměs vojenských) chemikálií již proměnily nejednoho stalkera v louži slizu. Pár šťastlivců se však setkalo s látkou, která mutací masivně vylepšuje tělěsnou stavbu. Tito mutanti mají velkou sílu a odolnost, ale jejich myšlení je značně omezeno.

Počáteční množství HP: 7
Každý level získají: 5 HP, 1 bod vlastnosti, 4 body schopností. Každou druhou úroveň získají 1 bod vlastnosti navíc.